Monday, 15 May 2017

Too dumb?

閒時做做塘邊鶴,對思想或多或少有衝擊。近日一隻鎮倉之寶鬧得熱烘烘,只不過係鹹魚白菜,各有所好。

從資產折讓的角度看,期望低買高賣仍每一個人的夢想,無甚不妥,而市場反應亦一直肯定資產折讓股,例如大生地產,那麼投資折讓股應該只是在等待平價的一刻或更早。

但正如偶像所言,為何這些股一直有折讓呢?可能是因為市場在為管理層打一個折扣。而在沒有質變的情況下,何以折讓股會齊升我就不得而知了。但我在意投資折讓股究竟是在投資資產價格(Asset VALUE),還是在投資為經濟提供活力的價值創造(VALUE added)呢?一直實行價值投資的巴菲特說自己蠢(too dumb)很有意思。

題外話,我不知道一帶一路最終如何,但這個規模的項目民企應該吞不到。

6 comments:

  1. 所以我從不敢在blog中,特別推介某一隻個股。

    有時言者無心,聽者有意。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 牛唔飲水唔撳得牛頭低,聽者何止有意。

      Delete
  2. 咩寶咁巴閉?...成交咁稀疏,唔係我杯茶。哈哈。

    ReplyDelete
    Replies
    1. //成交咁稀疏
      咁個倉咪按比例計吓囉XD

      另外,股票炒起有人買就自然走得甩啦。

      Delete
  3. 只睇折讓來投資其實好傻,佢地唔知可以批股、供股,甚至索性私有化等財技咩?

    ReplyDelete